سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه پس انداز در کتابهای درسی دانشگاه

نحوه پس انداز در کتابهای درسی دانشگاه

کتابهای دانشگاه دست دوم بخرید

کتابهای دست دوم قدیمی

 

اگر جزو این دسته از افرادی هستید که کتابهای خود را همه براق و جدید دوست دارید - از آن فراتر بروید! وقتی پول تنگ است ، نمی توانید از این چیزها بدگویی کنید و به یاد داشته باشید که به محض اتمام کلاس به هر حال احتمالاً آنها را گول می زنید.

 

آمازون گزینه ای را برای شما انتخاب کرده است که هنگام خرید محصولاتی را انتخاب کنید که تقریباً همیشه قیمت را به طرز چشمگیری کاهش می دهد - یا می توانید لیست سایتهای کتاب دست دوم آنلاین را بررسی کنید.

 

همچنین می توانید از طریق کتاب فروشی های دست دوم یا فروشگاه های خیریه سعی کنید راه را تغییر دهید - آنهایی که در نزدیکی دانشگاه شما هستند اغلب در پایان ترم تعداد کتب درسی منحصر به فرد دریافت می کنند.

 

از دانش آموزان گذشته کتاب بخرید

به من کمک کن

اعتبار: تصاویر جهانی

 

بهترین و کارآمدترین روش برای تهیه منابع دقیق متون مورد نیاز ، سؤال از دانشجویان در سال بالاتر از شما در دوره خود است.

 

حتی اگر کسی را شخصاً نمی شناسید ، ارسال سریع در یک گروه فیس بوک یکپارچه می تواند شما را با فروشندگان مشتاق برقرار کند ، زیرا می تواند از وزارتخانه شما بخواهد تا یک ایمیل را برای شما اخراج کند یا یک اخطار در هیئت مدیره اخطار وزارتخانه به وجود آورد.

 

کسانی که دوره شما را قبلاً گذرانده اند ، مطمئناً متون مورد نیاز خود را خواهند داشت و احتمالاً بیش از خوشحال می شوند که آنها را برای وجه نقد بارگیری کنند.

 

اگر شما در حال خرید چند کتاب از همان شخص هستید ، ممکن است ارزش معامله ای را برای یک معامله خوب بدست آورد ، زیرا احتمالاً آنها مشتاق هستند که از شر ASAP خلاص شوند.

 

کتاب های درسی آنلاین را بخوانید

اینترنت لپ تاپ مک بوک

 

اگر عناوین کتاب را در Google Scholar جستجو می کنید ، تقریباً همیشه چند فصل برای پیش نمایش وجود دارد. البته این یک قمار است ، اما 50? از زمان شما به صفحات مورد نیاز خود پایان می یابد (و ما فقط وقتی این اتفاق می افتد عاشق آن هستیم).

 

برای خواندن حتی بیشتر آزادگان ، می توانید در کتابخانه های باز ، پروژه گوتنبرگ یا Google Books ، موارد دلخواه خود را در مورد کتابها دریافت کنید - همه اینها عالی است که در متن های رایانه لوحی یا لپ تاپ متن می کنید.

 

اگر در Amazon Prime ثبت نام کنید (شش ماه به صورت دانشجویی آزاد خواهید شد) دسترسی نامحدود به Prime Reading با هزاران کتاب برای انتخاب دارید.

 

همچنین فراموش نکنید که هر دانشگاهی به کتابخانه های آنلاین گسترده مجلات دانشگاهی دسترسی خواهد داشت ، و اینها به خوبی می توانند از آنها استفاده کنند.

 

سایت های مبادله کتاب درسی را امتحان کنید

تعداد کتاب

اعتبار: سیکا - فلیکر

 

سایت های تعویض کتاب دارای کتابخانه های صدها هزار کتاب (و مجموعه ها به طور مداوم در حال تغییر هستند) و اغلب بخش هایی را برای کتابهای دانشگاهی شامل می کنند.

 

خود را به صورت پروفایل بسازید ، برخی از عناوین کتاب را که می خواهید تجارت کنید و شکار آن متن ها را از لیست خواندن خود قرار دهید ، قرار دهید.

 

برخی از سایت های معروف شامل BookMooch و BookCrossing (جایی که کتاب های خود را "به صورت وحشی" منتشر می کنید).

 

کتاب های آنلاین را بخرید

خرید آنلاین زن با کارت بدهی

این امر بدون تردید امروزه ادامه دارد ، اما مطمئن شوید که قبل از سرفه کردن در فروشگاه ، قیمت را به صورت آنلاین بررسی می کنید.

 

شما می توانید برخی از قیمت های آنلاین را به طور جدی پایین ببندید ، برخی از کتاب های درسی حتی به برچسب های مضحک قیمت پنی در مورد آمازون یا eBay نیز نمی آیند (گرچه ، به خاطر داشته باشید که در هزینه های تحویل نقش داشته باشید زیرا حمل رایگان در آمازون برای شخص ثالث اعمال نمی شود- فروشندگان دست).

 

برای سایت های دیگر که از آمازون و پیگیری eBay خارج شده اند ، در این راهنما یک سرگردانی داشته باشید.

 

به یاد داشته باشید که اگر دانشجوی هستید ، شش ماه از آمازون نیز بهره مند می شوید - در اینجا ثبت نام کنید.

از کتابهای الکترونیکی استفاده کنید

خواننده کتاب الکترونیکی

اگر در هر مقطعی در یک کتاب الکترونیکی سرمایه گذاری کرده اید ، پس ارزش این را دارد که بررسی کنید که آیا می توانید هر یک از کتابهای تجویز شده خود را به صورت کتاب الکترونیکی تهیه کنید ، زیرا اینها تمایل دارند بسیار ارزان تر باشند (پس انداز پول نقد روی کاغذ و جوهر می رود) راه طولانی ، ظاهرا)

 

حتی اگر کتاب الکترونیکی هم ندارید ، می توانید کتابهای الکترونیکی را نیز در لپ تاپ ، آی پد یا تلفن هوشمند خود بخوانید.

 

امتیاز اضافی با کتابهای الکترونیکی این است که شما مجبور نیستید کتابهای سنگین را در کیف خود ببندید ، و امکان جستجوی کلمات کلیدی باعث می شود تا هنگام تلاش برای تهیه مقاله خود در یک روز ، دقیقه های گرانبهای را برای شما صرفه جویی کنید.

 

از طرح های پاداش استفاده کنید

برنامه پاداش Waterstones

این یک تاکتیک خوب است که می توانید از آن استفاده کنید ، اگر می دانید که دوباره به همان کتابفروشی باز می گردید ، اما اطمینان حاصل کنید که چقدر در پس انداز می کنید و اجازه نمی دهید این طرح ها جایی را که می خرید ، دیکته کنند.

 

این نادر است که کارت وفاداری به شما پاداش می دهد تا بتوانید قیمت ارزانتری را در جای دیگر جبران کنید ، بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای آن ، نقاط وفاداری را به عنوان یک جایزه خوب ببینید.

 

Waterstones معمولاً ارزان ترین گزینه برای کتاب ها محسوب نمی شود ، اما آنها برخی از جوایز ارائه می دهند که می توانند آن را به صرفه تر جلوه دهند.

 

با کارت Waterstones Plus ، برای هر 10 پوندی که در فروشگاه یا بصورت آنلاین هزینه می کنید ، یک تمبر پلاس به دست می آورید ، و هر 10 تمبر 10 پوند را به مانده شما به علاوه اضافه می کند. در اصل ، برای هر 100 پوندی که خرج می کنید ، 10 پوند تخفیف می گیرید.

 

با داشتن کارت دانشجویی Waterstones Plus ، 5? تخفیف از کلیه خریدها ، و همچنین جمع آوری تمبرهای پلاس دریافت خواهید کرد.

https://ketabkonkour.com/product-category/کمک-آموزشی/کاگو/دروس-طلایی/

بلکول طرح پاداش خود را در سال 2016 قطع کرد. با این حال ، آنها ضمانت تطابق قیمت دانشجویی را دارند - آنها می گویند اگر در واترستونز ، آمازون ارزان تر بدانید ، قیمت کتاب های درسی شما مطابقت دارند.

 

برای خرید کتاب کمک درسی به بانک کتاب کنکور مراجعه فرمایید

 

خرید کتاب کمک درسی