سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کتاب ریاضی جامع مهر و ماه

ریاضی مهروماه جامع به عنوان یک کتاب پرفروش از نشر مهر و ماه است که در کنار هر فصل، بخش‌هایی از کتاب را مشخص کرده است تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری بتوانند میزان آمادگی خود را در این درس افزایش دهند. پیش نیازهای درس ریاضی برای یادگیری اصولی این درس مهم است که در کتاب مهروماه ریاضی جامع به خوبی به آن پرداخته شده است. اگر در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم هستید و می‌خواهید میزان آمادگی خود را در درس ریاضی افزایش دهید بهتر است کتاب ریاضی نشر مهر و ماه را تهیه کنید.

ریاضی جامع مهروماه به صورت کلی از دو بخش آموزش و درس‌نامه تشکیل شده است که داوطلبان می‌توانند با مطالعه هر بخش، اشکالات خود را مرتفع کنند. وجود یک درس‌نامه کامل و در کنار آن استفاده از یک بخش سؤالات تستی می‌تواند برای یادگیری درس ریاضی بسیار مؤثر باشد. به صورت مجزا به هر دو بخش درس‌نامه و سؤالات تستی این کتاب می‌پردازیم تا جوانب مختلف آن به خوبی برای شما عزیزان همیشه همراه مشخص شود.

آموزش یا درس‌نامه کتاب مهروماه ریاضی جامع

با توجه به این که کتاب ریاضی مهر و ماه به عنوان یک کتاب پرفروش در نشر مهر و ماه است می‌توان گفت که وجود بخش درس‌نامه باعث شده است تا دانش آموزان از این کتاب استقبال کنند. درس‌نامه کتاب دارای شکل یکپارچه بوده و از چند بخش مختلف تشکیل شده است. وجود ایستگاه‌های مهم در هر بخش باعث شده است تا دانش آموزان با یادگیری یک مقدمه کوتاه بتوانند وارد مباحث مختلف کتاب شوند. در بخش درس‌نامه کتاب مهروماه ریاضی جامع بعد از یک توضیح کوتاه چند مثال بیان شده است تا خواننده بتواند به صورت کامل با موضوع کتاب آشنا شود.

درس‌نامه کتاب فوق بسیار جمع و جور بوده و حجم مناسبی دارد. کوتاه بودن بخش درس‌نامه باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند با حوصله بیشتری درس‌نامه آموزشی این کتاب را مطالعه کنند. از جمله مزایای استفاده از آموزش کتاب ریاضی مهروماه جامع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود تست‌های مجزا که در بخش درس‌نامه به خوبی قرار گرفته‌اند تا میزان یادگیری را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.
  • در بخش درس‌نامه، سرفصل اشتباهات متداول باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند با اشتباهات صورت گرفته سایر داوطلبان آشنا شوند و میزان یادگیری خود را هدفمند کنند.
  • جداول به کار رفته در بخش درس‌نامه به عنوان یک نقطه کلیدی است که برای دانش آموزان مؤثر است.
  • خلاصه پایان فصل باعث شده است تا مطالب کتاب به شکل نموداری قرار بگیرد که این امر می‌تواند به شکل مؤثری میزان یادگیری را در روزهای منتهی به امتحان افزایش دهد.
  • در بخش درس‌نامه بر روی برخی از عبارات وجود فلش‌های مشخص، باعث شده است تا فهم مطالب آسان شود.

تست یا تمرین کتاب ریاضی جامع مهروماه

بعد از بخش درس نامه دانش آموزان می‌توانند با انجام تست‌های کافی میزان یادگیری خود را تثبیت کنند. اولین و مهم‌ترین چیزی که در بخش تست به چشم می‌خورد وجود دسته بندی تست‌هاست که برای سطح مختلف دانش آموزان قرار گرفته است. در هر ایستگاه یک بخش تست در ریاضیات جامع تجربی مهروماه وجود دارد که بخش نخست آن مربوط به آموزش و بخش بعدی آن جهت تثبیت یادگیری و در نهایت بخش آخر آن با نماد +80 که نشان دهنده تسلط است از یکدیگر جدا شده‌اند.

تست‌ها به شکل یکسان در کتاب تقسیم بندی شده‌اند و این گونه نیست که با روند پیشرفت تست‌ها میزان سختی آن بیشتر شود. تقسیم بندی مناسب تست‌های کتاب ریاضی جامع مهر و ماه باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند در یک آزمون استاندارد شرکت کنند. باید توجه داشته باشید که اگر نتوانید درس‌نامه کتاب ریاضی جامع مهر و ماه را به خوبی یاد بگیرید قادر نخواهید بود تا تست‌های کتاب را به صورت کامل پاسخ دهید. در پایان هر فصل آزمون، دو آزمون جامع دیده می‌شود که برای جمع بندی مطالب خوانده شده و همچنین مرور فصول بسیار کاربردی است.

اگر بخواهید با بخش‌های مختلف کتاب آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کتاب ریاضی جامع مهر و ماه داشته باشید می‌توانید دانلود کتاب ریاضی جامع تجربی مهر و ماه را در برنامه خود قرار دهید. از آن جایی که این کتاب دارای محبوبیت زیادی در بین داوطلبان است، اگر بخواهید میزان یادگیری خود را در درس ریاضی افزایش دهید بهتر است از این کار بهره‌مند شوید.

انتشارات مهر و ماه

نشر مهر و ماه به عنوان یکی از انتشارات برتر در تألیف کتاب‌های کمک آموزشی است که در سال‌های اخیر با ارائه کتاب‌های متنوع توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. با توجه به بررسی انجام شده می‌توان گفت که با در نظر گرفتن بخش درسنامه، تست و خلاصه نویسی‌های انجام شده، کتاب ریاضی جامع مهر و ماه به عنوان یک کتاب خلاق در زمینه یادگیری درس ریاضی است. وجود آزمون‌های جامع در این کتاب باعث شده است تا داوطلبان بتوانند یک مرور کلی بر روی مباحث مختلف خوانده شده داشته باشند.

کتاب ریاضی جامع مهر و ماه با داشتن بخش‌های مختلف و تست‌های متنوع، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری را از معلم بی نیاز خواهد کرد. اگر بخواهید کتاب فوق را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری کنید بهتر است به فروشگاه بانک کتاب کنکور سر بزنید.

فروشگاه کتاب کنکور

فروشگاه کتاب کنکور به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش کتاب و دی وی دی‌های کمک آموزشی است که انتشارات مختلف را پوشش می‌دهد. ویژگی‌های متعددی در این فروشگاه وجود دارد که باعث تمایز آن از دیگر فروشگاه‌های مشابه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه می‌توان به امکان خرید کلی کتاب‌های کمک آموزشی، بررسی و تحلیل کتاب‌ها توسط رتبه‌های برتر کنکور، ارسال رایگان کتاب در صورت خرید بالای 200 هزار تومان، امکان خرید به شیوه‌های گوناگون و پرداخت درب منزل و غیره اشاره کرد.

منبع: https://ketabkonkour.com/product/کتاب-ریاضیات-تجربی-جامع-کنکور-درسنامه/